Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Η ακίνητη περιουσία του ΣΔΙΠ ΙΙ


Ορισμένοι τις τελευταίες μέρες δείχνουν πολύ ανήσυχοι, μετά την προσεκτικά διατυπωμένη ανακοίνωση «Η ακίνητη περιουσία τουΣΔΙΠ».
Εάν έχουν να συνεισφέρουν, οποιαδήποτε τεκμηριωμένη πληροφορία στην ενημέρωση για το θέμα, είναι ευπρόσδεκτοι.
Σε αντίθετη περίπτωση λίγη υπομονή δεν βλάπτει, όταν θα δημοσιευτεί η δήλωση του ΝΠΙΔ στο κτηματολόγιο, το τοπίο θα είναι ξεκάθαρο και απόλυτα ξεκάθαρο εάν απαιτηθεί και η κρίση της δικαιοσύνης . 
Υπομονές…!!!
ΥΓ. Πάντως είτε 110 ακίνητα είτε 185, έχει μεγάλη διαφορά από τις ανακοινώσεις περί ύπαρξης μόνο 7 οικοπέδων κατοικίας του συνεταιρισμού,  στις ΓΣ του ΣΔΙΠ μάλλον το 2007 ή 2008 ίσως και το 2009…!!!


Ο πρώτος βυθιζόμενος κάδος απορριμάτων στις Αφίδνες είναι γεγονός




Ο Δήμος Ωρωπού τοποθέτησε το πρώτο σύστημα βυθιζόμενων κάδων στη διασταύρωση των οδών Αριστογείτονος & 25ης Μαρτίου κοντά στο ΚΕΠ.

Οι βυθιζόμενοι κάδοι, ένας για τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες και ένας για τα υπόλοιπα απορρίμματα, δέχονται δεκαπλάσιο τουλάχιστον όγκο απορριμμάτων και αναβαθμίζουν σημαντικά την αισθητική της περιοχής, αφού επιτρέπουν την απόσυρση 20 κλασικών κάδων απορριμμάτων. Για την αποκομιδή τους δεν απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός, αλλά γίνεται με τα ίδια απορριμματοφόρα που γίνεται και για τους κλασικούς κάδους. Έτσι, εκτός από την αισθητική αναβάθμιση, μειώνεται σημαντικά και το λειτουργικό κόστος της αποκομιδής των απορριμμάτων, αφού με 1 αντί για 10 στάσεις γίνεται αποκομιδή ίσου όγκου απορριμμάτων ή ανακυκλώσιμων συσκευασιών.

Κύριε Δήμαρχε, σύντομα να δούμε ίδια συστήματα και σε κεντρικά σημεία της Ιπποκρατείου Πολιτείας.

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Αυγουστιάτικη βεγγέρα 2017


Η Χρυσούλα Κεχαγιόγλου και το μουσικό συγκρότημα Púrpura, θα βρεθούν σε μία μοναδική συναυλία για την Αυγουστιάτικη Πανσέληνο δίπλα στη λίμνη Μπελέτσι της Ιπποκρατείου Πολιτείας,  το βράδυ της Δευτέρας 7 Αυγούστου 2017.  

Με μελωδίες από τη φωτεινή Μεσόγειο, αλλά και από την Αργεντινή, την παραμυθένια Ιρλανδία και τον σαγηνευτικό Ανατολικό κόσμο, η Χρυσούλα Κεχαγιόγλου και το συγκρότημα Púrpura συντάσσουν ένα ρεπερτόριο «ψηφιδωτό» – ένα διάλογο μεταξύ Δύσης και Ανατολής σε μία μοναδική και ξεχωριστή βραδιά.

Λίγα λόγια για το σχήμα Púrpura

Το μουσικό συγκρότημα Púrpura –«μωβ» στα ελληνικά- ξεκίνησε την πορεία του το Δεκέμβρη του 2014 στην Αθήνα, με αφορμή την κυκλοφορία και παρουσίαση του πρώτου προσωπικού δίσκου της Χρυσούλας Κεχαγιόγλου «Σα φυλαχτό», σε στίχους και μουσική του Λάζαρου Σαμαρά.

Γιατί «Púrpura»; Το Μωβ είναι ένα καθαρά γυναικείο χρώμα που συμβολίζει πνευματικότητα, εσωτερισμό, μυστήριο και ηρεμία. Μια καλή αρχή για το ξεκίνημα μιας αμιγώς «θηλυκής μπάντας».


Η αρχή του ταξιδιού έγινε όταν η Χρυσούλα Κεχαγιόγλου αναρωτήθηκε πώς μπορούν τέσσερις γυναίκες μουσικοί, με διαφορετική ιδιοσυγκρασία και «αισθητική», να πλαισιώσουν και να εκτελέσουν το τόσο ιδιαίτερο ρεπερτόριο με το οποίο η ίδια έχει ασχοληθεί κατά τη διάρκεια της καλλιτεχνικής της πορείας.

Η ελαφρώς παράδοξη μείξη των οργάνων που επιλέχθηκαν – κανονάκι και λαούτο απ’ την ελληνική παράδοση και τις ορχήστρες της Ανατολικής Μεσογείου, φλάουτο και τσέλο απ’ τη συμφωνική ορχήστρα και τη λόγια μουσική της Δύσης- συνθέτουν ένα σκηνικό κατάλληλο για μουσικό πειραματισμό ανάλογο του εξαιρετικού μουσικού επιπέδου των εκτελεστών.

Το αποτέλεσμα είναι μια καινούρια ηχητική πραγματικότητα, η οποία ηχεί άλλοτε παιγνιώδης και χορευτική, άλλοτε νοσταλγική και παρακλητική.


Τις «Púrpura» αποτελούν οι μουσικοί, Έφη Ζαϊτίδου κανονάκι, Μαρία Πλουμή λαούτο, Σοφία Σερέφογλου φλάουτο, Έλλη Φιλίππου βιολοντσέλο.

Η διοργάνωση της εκδήλωσης πραγματοποιείται από την Επιτροπή Περιβάλλοντος και Πολιτισμού του ΣΔΙΠ,  με χορηγό τον Δήμο Ωρωπού και τη συνεργασία της ΜΑΚΙΠ στην οποία θα παραδοθούν στο πλαίσιο της βραδιάς υλικά για ενίσχυση του έργου της. 



Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Το ΣΧΟΟΑΠ Αφιδνών και τα έργα υποδομής στην Ιπποκράτειο Πολιτεία






Έχει αναπτυχθεί μεγάλη παραφιλολογία και παραπληροφόρηση γύρω από το θέμα  του ΣΧΟΟΑΠ των Αφιδνών και των έργων υποδομής του οικισμου της Ιπποκρατείου Πολιτείας, δημοσιεύουμε σήμερα τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά του Δημοτικου Συμβουλίου Ωρωπού στις 29 Νοεμβρίου 2016, όπου είχε συζητηθεί διεξοδικά το θέμα και τον πίνακα με τους συμμετέχοντες δημοτικούς συμβούλους.

Μία απάντηση σ’ όσα ακούστηκαν στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, τώρα που εκτυπώθηκαν τα πρακτικά και έχουμε πλήρη εικόνα των λεχθέντων.

Η επανάληψη της ιστορίας και μάλιστα σε μικρογραφία καταλήγει σε κωμωδία.

Το εμπνευσμένο και με πολλούς κοινόχρηστους χώρους πρώτο σχέδιο πόλης της Αθήνας των Κλεάνθη και Σάουμπερτ ακρωτηριάσθηκε και εγκαταλείφθηκε για να μη θυσιαθούν αμπέλια και χωράφια και αποφασίσθηκε η δημιουργία των ¨απολύτως αναγκαίων¨ δρόμων.

Τώρα πολιορκείται το εμπνευσμένο και με προοπτική σχέδιο πόλης της Ιπποκρατείου Πολιτείας που έχει μελετηθεί και σχεδιασθεί από τον κορυφαίο, διαχρονικά, πολεοδόμο Απόστολο Δοξιάδη.

Ποιος λόγος υπάρχει; Ούτε αμπέλια, ούτε χωράφια πρέπει ν’ απαλλοτριωθούν. Είναι όλα τακτοποιημένα με τα οικόπεδα να βλέπουν σε φαρδείς σύγχρονους δρόμους.

Γιατί πρέπει ο σύγχρονος σχεδιασμός του οικισμού να μεταλλαχθεί σε φύρδην – μίγδην σχεδιασμό χωριού του 19ου αιώνα;

Πραγματικά, πολλές σκέψεις μπορούν να γίνουν για τα κίνητρα εκείνων που ενώ για δεκαετίες διοίκησαν το Συνεταιρισμό έμειναν στην απραξία και δήλωναν, πλέον της μίας δεκαετίας πριν στο αρμόδιο Υπουργείο, ότι ¨όλα τα έργα έχουν εκτελεσθεί πλήρως¨.

Τώρα, θέλουν να εκτελεσθούν τα ¨εκτελεσθέντα¨ από το 2005 έργα αλλά σε σμίκρυνση μέχρις εξαφανίσεώς τους.

Δηλαδή, τροποποιούμε το σχέδιο πόλης, καταργούμε τους κοινόχρηστους χώρους που δεν έχουν υλοποιηθεί και έτσι γίνεται το θαύμα. Επαληθεύεται πλήρως η Δήλωση του 2005.

Υπάρχει και μια άλλη εκδοχή, προφανώς επωφελής, για τα ακίνητα όσων υιοθετούν την πρόταση.

Είναι οι ιδιοκτήτες με οικόπεδα στην ιδιοκτησία τους που είναι πολλά. Εν πάσει περιπτώσει, περισσότερα απ’ όσα το καταστατικό του Συνεταιρισμού και η ειδική νομοθεσία επέτρεπαν την εποχή της κτήσης τους.

Το γεγονός:

Δρόμοι πλάτους 25 μέτρων θα καταργηθούν  και θα γίνουν πεζόδρομοι 4 μέτρων. Γιατί δήθεν αυτή είναι η έννοια της μελέτης Δοξιάδη που προφανώς σχεδίαζε πεζόδρομους τύπου ¨ΕΣΠΛΑΝΑΔΑ¨ αλλά δεν χωρούσε το σχέδιο να τους χαρακτηρίσει. Ούτε σε υπόμνημα παραπλεύρως. Θαυμάζουμε την εφευρετικότητα.

Από κει και πέρα, τα 21 μέτρα θα προσκυρωθούν υποχρεωτικά (άρθρο 3 παρ. 4 ν.δ. 690/48) στους όμορους ιδιοκτήτες.

Δηλαδή, αν ο πεζόδρομος γίνει στη μέση του προβλεπομένου δρόμου, οι εφαπτόμενοι σε κάθε πλευρά ιδιοκτήτες θα αυξήσουν την ιδιοκτησία κατά 11 μέτρα βάθος πολλαπλασιαζόμενο επί το πρόσωπο του οικοπέδου.

Δηλαδή, ένα οικόπεδο με πλάτος 40 μέτρων θα αυξηθεί κατά (11χ40=) 440 τ.μ. αντί ελαχίστου τιμήματος που θα εισπράξει ο Δήμος.

Μήπως έχουν υπολογισθεί και τα οικόπεδα (έστω μερικά απ’ αυτά) που θα επωφεληθούν;

Και αν βλέπουμε μόνο τα οικόπεδα που θα επωφεληθούν, δεν θα πρέπει να δούμε και την άλλη πλευρά, τα οικόπεδα που θ’ αποκλεισθούν παντελώς από πρόσβαση σε κανονικό δρόμο;

Έχει αναλογισθεί κανείς άραγε τι θα γίνουν τα οικόπεδα που έχουν μόνο ένα πρόσωπο σε δρόμο; Αν ο δρόμος γίνει πεζόδρομος τότε στην πιο ανώδυνη περίπτωση, πόσο μάλλον με τα χιόνια, θα πρέπει κάποιος να μεταφέρει στους ώμους του ως υποζύγιο, από τις απλές οικιακές προμήθειες (π.χ. τρόφιμα) μέχρι έπιπλα, καυσόξυλα, πετρέλαιο και ότι άλλο είναι αναγκαίο για την διαβίωση του.

Και στις περιπτώσεις που έχουν συσταθεί κάθετες ιδιοκτησίες κατά μήκος του οικοπέδου, ποιος θα επωφεληθεί του τμήματος του δρόμου που θα προσκυρωθεί;

Ακούσθηκε στην συζήτηση από υπεύθυνα, ατυχώς, χείλη, αναφορά περί παρανομίας των συστάσεων των καθέτων ιδιοκτησιών.

Σε τι άραγε συνίσταται η παρανομία όταν είναι γνωστό και στον πιο αδαή ότι εντός σχεδίου πόλης η κάθετη ιδιοκτησία επιτρέπεται, το δε Π.Δ. έγκρισης του σχεδίου πόλης και όρων δόμησης της Ιπποκρατείου Πολιτείας δεν έχει ειδική διάταξη απαγόρευσης και άρα ισχύει ο κανόνας;

Μήπως χαρακτηρίζονται παράνομοι επειδή δυσκολεύουν στο έργο τους εκείνους που φιλοδοξούν να διορθώσουν τις ¨ατέλειες¨ ή τα ¨λάθη¨ του Δοξιάδη;

Η σύμβαση της κάθετης ιδιοκτησίας έγινε με βάση τον σταθερό προσδιορισμό του οικοπέδου με τους κοινόχρηστους χώρους και σύμφωνα με την Συνταγματική αρχή της ελευθερίας των Συμβάσεων.

Δεν αποτελεί προαπαιτούμενο των Συμβάσεων και η ύπαρξη προφητικών ικανοτήτων των Συνιδιοκτητών που θα μπορούν ν’ ανιχνεύσουν τις μελλοντικές σκέψεις εκείνων που θα φιλοδοξούσαν να ¨βελτιώσουν¨ τα σχέδια του Δοξιάδη ώστε ν’ αναφωνήσουν κάτι ανάλογο του ¨Νενικηκά σε Σολομών¨ του Ιουστινιανού.

Μία μόνο απάντηση, μία μόνο λέξη αρμόζει : Έλεος

Σεβασθείτε τον κοινό νου. Σεβασθείτε τους κατοίκους και τους ιδιοκτήτες. Είναι οι μόνοι που θα υποστούν τις συνέπειες του επιχειρούμενου ¨εκσυγχρονισμού¨.

Και ας μας πουν οι έχοντες την πρωτοβουλία της τροποποίησης του σχεδίου πόλεως. Σε ποιόν πολεοδομικό κανόνα υπακούει η επιχείρηση τροποποίησης; Υπάρχουν οι προϋποθέσεις των άρθρων 152-154 του Κ.Β.Π.Ν. (π.δ. 14/89) που είναι η εξασφάλιση της ικανοποίησης των προβλεπομένων αναγκών του οικισμού και η συμμόρφωση με τους κανόνες υγιεινής, ασφάλειας, οικονομίας, αισθητικής;


Δηλαδή, ο πεζόδρομος των 4 μέτρων θα διευκολύνει π.χ. την άνετη πρόσβαση των πυροσβεστικών μέσων σε περίπτωση πυρκαϊάς ή δεν πειράζει, ας καούν και μερικά σπίτια;

Ένα ακόμη ερώτημα.

Η προοπτική του σχεδίου έχει σημαντικό αριθμό υπερτοπικών δραστηριοτήτων, όπως αθλητικές εγκαταστάσεις, χώρους εμπορίου, χώρους τουριστικών εγκαταστάσεων κλπ.

Έχει προς τούτο περιληφθεί στο σχέδιο σημαντικός αριθμός τέτοιων, μεγάλης επιφανείας, οικοπέδων ώστε και Δημοτικές εγκαταστάσεις να ανεγερθούν και ο Συνεταιρισμός να αποκτήσει τακτικά έσοδα από την εκμετάλλευση των χώρων υπερτοπικής δραστηριότητας.

Πως θα εξυπηρετηθούν με τους πεζόδρομους οι δραστηριότητες αυτές;

Τροποποίηση του σχεδίου πόλεως που δεν υπακούει στους γενικούς κανόνες πολεοδόμησης και καθιστά δυσμενέστερη την ζωή των κατοίκων δεν περνά κατ’ αρχήν από το Σ.τ.Ε..

Η επιχείρηση τροποποίησης του σχεδίου δεν αποτελεί επιθυμία των κατοίκων του οικισμού, ούτε του Συνεταιρισμού.

Δεν θα μείνουμε αμέτοχοι της επιχειρούμενης καταστροφής της περιοχής. Θ’ αντιδράσουμε με κάθε νόμιμο μέσο.

Και ένα άσχετο, φαινομενικά, γεγονός. Το αναφέρουμε γιατί θεωρούμε την επιχείρηση τροποποίησης ως επιχείρηση αποπροσανατολισμού.

Σε έναν παράλληλο έλεγχο στο υποθηκοφυλακείο και στα βιβλία του Συνεταιρισμού, για ανταπόκριση στην πρόσκληση φορολογικού ελέγχου, προέκυψε ένα stock από 75 οικόπεδα που δεν είχαν ιδιοκτήτη.

Ποιος θα τα έπαιρνε αυτά τα οικόπεδα αν διελύετο ο Συνεταιρισμός;

Το δέλεαρ (ή δόλωμα) είναι πολύ μεγάλο και τσακίζει αντιστάσεις, όποιοι κι αν θα ήσαν οι εκκαθαριστές.


Τρεις  παλαιότερες δημόσιες παρεμβάσεις του ΣΔΙΠ για το ίδιο θέμα :
  
Περί των πολεοδομικών πρωτοβουλιών για την ΙπποκράτειοΠολιτεία στα πλαίσια του ΣΧΟΟΑΠ Αφιδνών ΦΑΣΗ Β1, της Κοινότητας Αφιδνών


Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Η ακίνητη περιουσία του ΣΔΙΠ


Το προσωρινό ΔΣ του ΣΔΙΠ (Ιουλ 2014 – Φεβ 2016) με αίτηση του από 10-11-2015 έχει δηλώσει 110 ακίνητα στο κτηματολόγιο. Η δήλωση αφορά 86 οικόπεδα κατοικίας και 24 κοινωφελείς χώρους.

Στα πλαίσια της προετοιμασίας του πραγματοποιημένου καθολικού διαχειριστικού και λογιστικού ελέγχου, δικηγόρος της νομικής ομάδας του ΣΔΙΠ πραγματοποίησε έλεγχο στη μερίδα του ΣΔΙΠ στο Υποθηκοφυλακείο Μαραθώνος.

Από τον έλεγχο πρόεκυψε από τα 1911 συνολικά οικόπεδα του οικισμού, 1878 κατοικίας, 9 παραχωρηθέντων στην Κοινότητα Αφιδνών και 24 κοινωφελών χώρων ιδιοκτησίας ΣΔΙΠ μεταβιβασθέντα με μετεγγραμμένη   συμβολαιογραφική πράξη είναι 1.726 ακίνητα. 

Τα 1726 μεταβιβασθέντα με μεταγγεγραμμένους τίτλους από τον ΣΔΙΠ σε τρίτους από τα συνολικά 1911 ακίνητα του εγκεκριμένου σχεδίου πόλης  οδηγούν στη διαπίστωση ότι 185 ακίνητα είναι ιδιοκτησίας του Συνεταιρισμού.

Η συγκριτική διαφορά μεταξύ των 185 ακινήτων μη μεταγγεγραμμένων στο Υποθηκοφυλακείο Μαραθώνος και της δήλωσης 110 στο κτηματολόγιο, δίνουν ένα αριθμό 75 ακινήτων, τα οποία συμπερασματικά δεν έχουν δηλωθεί στα πλαίσια της διαδικασίας κτηματογράφησης ως πολεοδομημένοι χώροι του οικισμού.

Η διαπίστωση αυτή, ευνόητα κρίσιμης σημασίας για τα συμφέροντα των συνεταίρων του ΣΔΙΠ, οδήγησε σε απόφαση το ΔΣ (πρακτικό 7/2017 απ. 3) να αντιμετωπίσει το θέμα και πριν την ανάρτηση των αρχικών τίτλων ιδιοκτησίας, να υποβληθεί αν απαιτείται εκπρόθεσμη διορθωτική δήλωση στο κτηματολογικό γραφείο.

Το θέμα απαιτεί σοβαρή αντιμετώπιση, πρώτιστα πρέπει να αποκλειστεί η περίπτωση λάθους, στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν όλες οι προβλεπόμενες κατα νόμο ενέργειες προς τις δημοσιες αρχές. 

Εαν επιβεβαιωθούν τα ευρήματα της έρευνας η αντικειμενική αξία της περιουσίας του ΣΔΙΠ αυξάνεται κατά 9-11 εκ. ευρώ περίπου και συνολικά εκτιμάται ότι αγγίζει το ύψος των 20-25 εκ. ευρώ, η βέλτιστη αξιοποιήση της οποίας θα μετατρέψει την ΙΠ από "υπνούπολη" σε ονειρικό πρώτυπο οικισμό κατοικίας και πολιτισμού για τους κατοίκους και επισκέπτες του.  




Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Συνάντηση με τον Δήμαρχο Ωρωπού


Με τον Δήμαρχο Ωρωπού κ. Θωμά Ρούσση συναντήθηκαν χθες 21 Ιουλίου 2017, ο Πρόεδρος κ. Κώστας Καραββαρίτης και ο Γ. Γραμματέας κ. Παναγιώτης Πάντος του ΔΣ ΣΔΙΠ, για θέματα που απασχολούν τους ιδιοκτήτες ακινήτων και κατοίκους του οικισμού της Ιπποκρατείου Πολιτείας.  

Τα θέματα που εξεταστήκαν στη συνάντηση ήταν :

1.    Η τιμολόγηση του νερού στον οικισμό σε σχέση με τις επισημάνσεις που έχει καταγράψει για το αντικείμενο  εξειδικευμένος μελετητής με έκθεση του .

2.  Η διαχείριση του ιδιωτικού δικτύου της Ιπποκρατείου Πολιτείας ιδιοκτησίας του Συνεταιρισμού

3.    Το θέμα της συγκοινωνίας μεταξύ του οικισμού με τις Αφίδνες, ΣΣ Αφιδνών και Καπανδρίτι

4.   Τα περιουσιακά στοιχεία του Δήμου και του Συνεταιρισμού στην εντός σχεδίου περιοχή του οικισμού της ΙΠ και η αξιοποίηση τους προς όφελος των κατοίκων της Δημοτικής Κοινότητας Αφιδνών.


Για το θέμα της τιμολόγησης του νερού κατατέθηκε σχετικό έγγραφο με συνημμένη την αναλυτική έκθεση. Άμεσα θα εξεταστούν τα στοιχεία από τη τεχνική υπηρεσία και θα επέλθουν οι διορθώσεις στο τιμολόγιο ύδρευσης

Για τη διαχείριση του ιδιωτικού δικτύου της ΙΠ, το όποιο διαχειρίζεται άτυπα ο Δήμος σε συνέχεια της κατάστασης που παρέλαβε από την Κοινότητα Αφιδνών το 2011, συζητήθηκε η υπογραφή σύμβασης του ΣΔΙΠ με την ΕΥΔΑΠ στην οποία θα εκχωρηθεί η διαχείριση του δικτύου.  Για το θέμα κατατέθηκε έγγραφο στη  γραμματεία του Δήμου.

Ο Δήμος, από το προσεχές φθινόπωρο (Σεπτέμβριος) με 2 δημοτικά λεωφορεία 20 θέσεων, σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Αττικής θα παρέχει δημοτική συγκοινωνία μεταξύ όλων των οικισμών του δήμου και των σιδηροδρομικών σταθμών της περιοχής. Το ειδικότερο θέμα της κοινότητας Αφιδνών και Ιπποκρατείου Πολιτείας θα αντιμετωπιστεί αμέσως μετά το πρώτο χρονικό διάστημα λειτουργίας της δημοτικης συγκοινωνιας, με ενίσχυση των δρομολογίων της περιοχής με ένα ακόμη  λεωφορείο.

Μετά την ανάρτηση των κτηματολογικών πινάκων που αναμένεται το επόμενο διάστημα (φθινοπωρο 2017),  θα υπάρξει πλήρης εικόνα των περιουσιακών στοιχείων του Δήμου και του Συνεταιρισμού στην εντός σχεδίου περιοχή της Αγίας Τριάδας. Στη συνέχεια θα εξεταστεί και ο τρόπος αξιοποίησης ακινήτου κοινωφελούς χαρακτήρα σύμφωνα και με αποφαση της ΓΣ στις 27 Ιουνίου 2017.   

Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Περισυλλογή του βυτιοφόρου οχήματος ΣΔΙΠ




Σήμερα το πρωί 21 Ιουλίου 2017, ειδικό γερανοφόρο όχημα μετέφερε από την οδό Χελμού στην Ιπποκράτειο Πολιτεία στις εγκαταστάσεις εξουδιοτημένου επισκευαστή της Mercedes Benz στην Αθήνα, το 13.000 lit βυτιοφόρο όχημα του ΣΔΙΠ.

Σκοπός της μεταφοράς ο έλεγχος της λειτουργικότητας του οχήματος και των συστημάτων του μετά από μακρόχρονη ακινησία, η εκτίμηση του κόστους συντήρησης και των απαιτουμένων επισκευών, για να καταστεί πλήρως «επιχειρησιακό» και στη συνέχεια να διατεθεί για ενίσχυση του έργου της ΜΑΚΙΠ.

Παράλληλα βρίσκονται σε εξέλιξη, οι διαδικασίες για την έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.        

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Έργα Υποδομής στην Ιπποκράτειο Πολιτεία


Το 2012 ο τότε νομικός σύμβουλος του ΣΔΙΠ κ. Βασίλειος Τσούμας,  γνωμοδοτεί με το ενδιαφέρον και σήμερα κείμενο του για το άρθρο 39 του Ν 4030/2011 και επισημαίνει τα μη ολοκληρωμένα έργα στον οικισμό και ειδικότερα για τον τρόπο χρηματοδότησης τους και τους υποχρέους καταβολης της, που η μη ολοκλήρωση τους επιβεβαιώθηκε το 2015 από την Έκθεση του Δήμου Ωρωπού.

Με το αρ. πρ. 19/09-01-2005  έγγραφο του ΣΔΙΠ προς το ΥΠΕΧΩΔΕ  ο τότε πρόεδρος του ΔΣ του Συνεταιρισμού ενημέρωσε ότι,  τα έργα υποδομής έχουν ολοκληρωθεί στον εντεταγμένο οικισμό σε σχέδιο πόλης με το ΦΕΚ 482/25-11-1977, όπως ήταν υποχρεωμένος ο Συνεταιρισμός να κατασκευάσει.   

Με αφορμή παλαιότερες αλλά και πρόσφατες συζητήσεις ο δικηγορος κ. Κώστας Καρλής (νέο μέλος της Επιτροπής Τεχνικής Υποστηριξης ΣΔΙΠ) έγραψε ένα νομικό κείμενο που αποτελεί μια προσέγγιση του ζητήματος των κοινοχρήστων χώρων και κυριότητας του δήμου αλλά και το πολυσυζητημένο θέμα των έργων υποδομής.

Πρόκειται για διαφορετική προσέγγιση που αποκλίνει σε αρκετά σημεία από όσα είχε ακούσει και διαβάσει έως τώρα (τουλάχιστον όπως τα έχει αντιληφθεί).

Στο ζήτημα των έργων υποδομής δεν καταλήγει σε συμπέρασμα ενώ για τους κοινόχρηστους περιλαμβάνεται πρόταση για τρόπο ταυτοποίησης τους.

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Η ιστορία και η προσπάθεια αξιοποίησης του βυτιοφόρου του ΣΔΙΠ



Σε συνέχεια της ανακοίνωσης πριν από περίπου ένα μήνα για τη προσπάθεια ενεργοποίησης και λειτουργίας  του βυτιοφόρου ΜΒ 2222, με τη βοήθεια των εθελοντών της ΜΑΚΙΠ, ανευρέθη ο φάκελος με τα νομιμοποιητικά έγγραφα.

Το αντίγραφο της Γερμανικής αδείας, με πληροφορίες του τύπου του οχήματος, ημερομηνίες και  άλλα στοιχεία. 

Το πιστοποιητικό εισαγωγής του στις 26-06-2003, από το οποίο προκύπτουν τρία ενδιαφέροντα στοιχεία, ότι το συγκεκριμένο όχημα δεν πληρούσε συγκεκριμένη οδηγία της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, για έκδοση πινακίδων θα έπρεπε να περάσει ΚΤΕΟ και ότι πρόκειται για απορριμματοφόρο φορτηγό.   

Το τιμολόγιο και η επιταγή  που το ΔΣ του ΣΔΙΠ κατέβαλε για την αγορά του το ποσό των 12.786€ 

Η δήλωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης και λοιπών φόρων με ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

Στον ίδιο φάκελο υπάρχει η με αρ. πρ. 51 / 21-04-2011 εξουσιοδότηση του ΔΣ ΣΔΙΠ, προς το μέλος τότε του ΕΣ, για χειρισμό των θεμάτων πυρασφαλείας και μέσων, μεταξύ των οποίων και το συγκεκριμένο όχημα το οποίο είχε μετατραπεί σε βυτιοφόρο καταβρεκτήρα.     

Η από 27-06-2011 μελέτη μετατροπής του οχήματος  από την εταιρεία SAFE CAR, για πιστοποίηση της ασφαλούς κατασκευής και τοποθέτησης επί του οχήματος βυτίου 13.000 ltr του εργοστασίου Μποτονάκη και αντλίας νερού μάρκας HONDA,  καθώς οι υπεύθυνες δηλώσεις του αρμοδίου μηχανολόγου μηχανικού  για έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας.

Το όχημα μέχρι σήμερα παραμένει χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, το ΔΣ αποφάσισε (πρακτικό 7/2017)  να γίνει έλεγχος λειτουργικότητας, εκτίμηση κόστους επισκευών και ερεύνα δυνατότητας έκδοσης αδείας κυκλοφορίας με τα υπόψη παραπάνω στοιχεία.

Ζητούμε από οποιοδήποτε μπορεί να συνεισφέρει στην προσπάθεια αξιοποίησης του οχήματος (έλεγχος λειτουργικότητας, πινακίδες) να επικοινωνήσει μαζί μας και όποιος διαθέτει τα ανταλλακτικά κλειδιά να τα παραδώσει στο επιχειρησιακό κέντρο της ΜΑΚΙΠ.   





Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

ΠΡΑΚΤΙΚΟ 7 ΔΣ του έτους 2017


ΔΣ με θέματα:

1. Ενημέρωση επί της εξέλιξης είσπραξης συνδρόμων οικοπέδων

2.Φορολογικός έλεγχος 2000-2014 της Δ΄Δ0Υ, με εντολή Εισαγγελέως οικονομικού εγκλήματος, απαιτούμενες ενέργειες ανάθεση σε δικηγόρο

3. Ανάθεση σε δικηγόρο της υπόθεσης εγγραφής στο κτηματολόγιο 75 ακινήτων της ΙΠ, για τα οποία δεν εμφανίζονται μετεγγραμμένοι τίτλοι στο βιβλίο μερίδων του ΣΔΙΠ στο υποθηκοφυλακείο Μαραθώνος

4. Ανάθεση σε δικηγόρο της υπόθεσης Σιδηρόπουλου

5. Ανάθεση σε δικηγόρο της υπόθεσης Κουμπούρη 19-9-2017 κατά ΣΔΙΠ

6. Ανάθεση σε δικηγόρο της υπόθεσης Μισσούλη

7. Ανάθεση σε δικηγόρο υπόθεσης είσπραξης οφειλών

8. Αίτημα κ. Χρ. Δημητρούλια ενημέρωσης του ΔΣ σε επομένη συνεδρίαση

9. Ανάθεση ψηφιοποίησης των πρακτικών των ΓΣ

10. Προϋποθέσεις για εγγραφή συνεταιριστικών μερίδων

11. Νέες εγγραφές – διαγραφές μελών, εξέταση των αντιστοίχων αιτήσεων

12. Εξέταση της αίτησης της ΜΑΚΙΠ για διάθεση υλικών προς ενίσχυση του έργου της , θέμα βυτιοφόρου οχήματος

13. Πώληση 2 οικοπέδων διαδικασίες

14. Ύδρευση ΙΠ, συγκοινωνία προς ΣΣ Αφιδνών, ανάθεση στην Επιτροπή Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

15. Επισκόπηση εξέλιξης τρεχουσών νομικών υποθέσεων, απαιτούμενες επικαιροποιήσεις εντολών για επιτάχυνση των διαδικασιών

Το πρακτικό:  http://www.sdip.gr/pr%207_2017.pdf

Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Αίτηση προς ΔΣ ΣΔΙΠ συνδρομής στο έργο της ΜΑΚΙΠ


Αξιότιμα μέλη ΔΣ του ΣΔΙΠ,

Παρακαλούμε βρείτε συνημμένη επιστολή μας αναφορικά με αίτηση ενίσχυσης του σημαντικού έργου της ΜΑΚΙΠ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε πρόσθετη πληροφορία ή διευκρίνιση και προσβλέπουμε όχι μόνο σε θετική αντιμετώπιση του αιτήματός μας αλλά και γενικότερα σε στενότερη συνεργασία προς όφελος της ΙΠ και των κατοίκων της.

Το ΔΣ της ΜΑΚΙΠ


Το ΔΣ ΣΔΙΠ στην αυριανή συνεδρίαση του, θα λάβει απόφαση επί του αιτήματος του ΔΣ της Εθελοντικής Ομάδας, που με το ποικιλοτρόπως αναγνωρισμένο έργο της, προσφέρει στη διατήρηση του περιβάλλοντος της ΙΠ.

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Τιμολόγιο νερού στην Ιπποκράτειο Πολιτεία



Πριν λίγες μέρες ο κ. Δήμαρχος ενημέρωσε με δελτίο τύπου για την «Αναβάθμιση Αντλιοστασίων στην Ιπποκράτειο Πολιτεία» στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας της διαχείρισης των χρημάτων των καταναλωτών του ιδιωτικού δικτύου της ΙΠ (εσωτερικό δίκτυο), ιδιοκτησίας του Συνεταιρισμού.

Το ΔΣ του Συνεταιρισμού ενημέρωσε τους κατοίκους της ΙΠ και τους δημότες Ωρωπού, με αντίστοιχο δελτίο «Για την Αναβάθμιση των Αντλιοστασίων στην Ιπποκράτειο Πολιτεία» και ζήτησε από τον κ. Δήμαρχο απαντήσεις σε τέσσερα εύλογα ερωτήματα.

Για την πληρότητα της ενημέρωσης δημοσιεύουμε την τεκμηριωμένη προσέγγιση εξειδικευμένου μελετητικού γραφείου για το θέμα κοστολόγησης του νερού στην ΙΠ.

Ο Συνεταιρισμός  ΔΙΠ σε συνεργασία με εξειδικευμένο τεχνικό γραφείο έχει προχωρήσει στην τεκμηρίωση επί της ακολουθουμένης τιμολόγησης από το Δήμο Ωρωπού, με σκοπό τη μείωση του κόστους ύδρευσης των κατοίκων.

Διαπιστώνεται ότι σε σχέση με τις ζώνες Α΄& Β΄ και ανά κατηγορία κατανάλωσης 101-200, 201-300, >300/εξάμηνο οι αυξήσεις στη ζώνη Γ  του οικισμου της Αγίας Τριάδας (ΙΠ) είναι συγκριτικά αυξημένες κατά 6%, 12% και 24%. (παράρτημα Α) .

Η προσαρμογή του τιμολογίου νερού από πλευράς Δήμου μόνο από αυτή την αιτία, θα έπρεπε να έχει μειώσει τις τιμές 0-100/εξάμηνο 0,90 € σταθερό, 101-200/εξάμηνο 1,15 € αντί 1,20€, 201-300/εξάμηνο 1,46 € αντί 1,55€ και >300/εξάμηνο 2,91 € αντί 3,10€

Τα συμπεράσματα μπορείτε να τα διαβάσετε στο πλήρες έγγραφο

Οι νέες μειώσεις που προέρχονται από τα νέα αντλητικά συστήματα δεν έχουν συμπεριληφθεί στα παραπάνω στοιχεία υπολογισμών,  γιατί ήταν άγνωστα στη διοίκηση του ΣΔΙΠ .

Εν αναμονή των απαντήσεων της Δημοτικής Αρχής, παρακαλούμε να λάβει υπόψη της και τα παραπάνω στοιχεία στο νέο τιμολόγιο ύδρευσης του οικισμού της ΙΠ, που είναι προφανές ότι, σύντομα απαιτείται να ανακοινωθεί και αναδρομικά από Αυγούστου 2016  να εφαρμοστεί.


Ενημέρωση ΜΑΚΙΠ σε συνεργασία με τον 6 ΠΣ






Από την επιτυχημένη  ενημερωτική συνάντηση της ΜΑΚΙΠ στις 2/7/2017 στην Αγία Τριάδα αναφορικά με την πρόληψη και τη σωστή αντίδραση σε περίπτωση πυρκαγιάς.

Βασικός ομιλητής, ο Διοικητικής του 6ου Πυροσβεστικού Σταθμού, Πύραρχος Γιώργος Πουρναράς, ο οποίος με την ομιλια του προς τους κατοίκους του οικισμού έδωσε χρήσιμες συμβουλές τόσο για την πρόληψη της πυρκαγιάς όσο και για την σωστή αντίδραση σε περίπτωση που το απευκταίο συμβεί.

Σύντομο χαιρετισμό απεύθυνε και ο Υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ωρωπού κ. Λέκκας.

Αξιοσημείωτο ότι οι δεκάδες κάτοικοι που παρευρέθηκαν, υπέβαλαν στον κ. Πουρναρά ερωτήσεις για τα θέματα της ενημέρωσης.
Στη συνάντηση παραβρεθήκαν μέλη του ΔΣ & ΕΣ του ΣΔΙΠ, αναγνωρίζοντας το έργο των εθελοντών κατοίκων του οικισμού και μέσα από τις σε εξέλιξη διαδικασίες με τη βοήθεια μελών, σύντομα θα θέσουμε στη διάθεση της ομάδας το βυτιοφόρο όχημα του συνεταιρισμού και χρήσιμα υλικά, ανταποκρινόμενοι σε αίτημα του ΔΣ της ΜΑΚΙΠ.   

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

ΑΓΓΕΛΙΑ


Επενδύστε στη Διεθνή Ιπποκράτειο Πολιτεία,

στην καλύτερη γη της Αττικής !

Επενδύστε τώρα που οι τιμές είναι χαμηλές !

Ο οικοδομικός  Συνεταιρισμός της Διεθνούς Ιπποκρατείου Πολιτείας στα πλαίσια υλοποίησης της απόφασης της ΓΣ (11-01-2017),  εκποιεί δύο (2) άριστα, οικοδομήσιμα οικόπεδα, δύο στρεμμάτων έκαστο.

Η τιμή εκκίνησης ανέρχεται σε 110.000 ευρώ ανά οικόπεδο .

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας :

τηλ.: 6932 647336,  6977 244762, 6953 020608 κ. Στάθης Πετρόπουλος 

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Για την Αναβάθμιση των Αντλιοστασίων στην Ιπποκράτειο Πολιτεία


Δυο μέρες μετά τη Γενική Συνέλευση του ΣΔΙΠ, η οποία μεταδόθηκε ζωντανά μέσω διαδικτύου, ο Δήμαρχος Ωρωπού επιδεικνύοντας ακαριαία αντανακλαστικά  αντέδρασε με ένα δελτίο τύπου στις 29 Ιουνίου 2017 …

Ο τίτλος "Αναβάθμιση Αντλιοστασίων στην Ιπποκράτειο Πολιτεία". Για εργασίες που αφορούν τον Αύγουστο 2016, τον Νοέμβριο 2016 και τον Μάιο 2017, το δελτίο τύπου τον Ιούνιο 2017.  Η χρονική στιγμή μόνο τυχαία δεν είναι.  Ποτέ δεν είναι αργά…!!!

Δυο τρεις απλές επισημάνσεις για όσους θέλουν να αντιλαμβάνονται τα πράγματα πίσω από τα προφανή και στις πραγματικές τους διαστάσεις.

Μέσα από τη σωρεία, αδιάφορων για πολλούς,  τεχνικών  πληροφοριών του δελτίου τύπου του Δήμου προκύπτουν τα παρακάτω :

Στο νεώτερο ή ένα από τα νεωτέρα συστήματα ύδρευσης των οικισμών του Δήμου, εξωτερικό και εσωτερικό δίκτυο της ΙΠ κατασκευαστικού κόστους περίπου 10.000.000€, τα μισά με χρήματα του Συνεταιρισμού και τα υπόλοιπα με πόρους του ΕΣΠΑ, 10 χρόνια και 18 αντίστοιχα  μετά τη κατασκευή τους διαπιστώθηκε η επιτακτική ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό του …

Μέσα από άγνωστο σ΄ εμάς νομικό πλαίσιο ο Δήμος παρενέβη ή σχεδιάζει να παρέμβει στις   Γ, Δ, Ε δεξαμενές ιδιοκτησίας του ΣΔΙΠ, χωρίς να ενημερώνει το ΔΣ του.

Αναφέρει ότι υπήρχαν μονές αντλίες στα αντλιοστάσια …!!!  Η έκθεση του Δήμου  «Καταγραφής των Έργων και των Περιουσιακών Στοιχείων του Δήμου Ωρωπού στην Ιπποκράτειο Πολιτεία»  που είναι ψηφισμένη από την παράταξη του Δημάρχου, προβλέπει για την ΙΠ συμπληρωματικές εργασίες για το σύστημα ύδρευσης του οικισμού ύψους  1.200.000€...!!!

Οι νέες δίδυμες αντλίες, που ο Δήμος εγκατέστησε στα Α, Β, Γ  αντλιοστάσια του δικτύου ύδρευσης Αφιδνών και  Ιπποκρατείου Πολιτείας,  υποχρεωτικών προδιαγραφών ΙΕ3 από το 2015, απαιτούν 50-60% λιγότερη ηλεκτρική ισχύ και ταυτόχρονα παρέχουν 20% μεγαλύτερη ποσότητα νερού από τις «απαρχαιωμένες» που αντικατέστησαν.

Σε συνέχεια των παραπάνω αγαπητέ κ. Δήμαρχε,  παρακαλούμε δημόσια να απαντήσετε στα ευλόγα ερωτήματα :

1. Οι μονές «απαρχαιωμένες» αντλίες που αντικαταστήσατε ήταν οι μοναδικές που υπήρχαν στα τρία αντλιοστάσια; Αυτό προέβλεπαν οι μελέτες κατασκευής ή ποτέ δεν εγκαταστάθηκαν ή μήπως αφαιρέθηκαν και πότε εκ των υστέρων ;  ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ των «απαρχαιωμένων»  πότε έγινε και πόσο κόστισε από την έναρξη λειτουργίας των αντλιοστασίων;

2. Μέσα σε ποιο νομικό πλαίσιο επεμβαίνει ο Δήμος στις   Γ, Δ, Ε δεξαμενές ιδιοκτησίας ΣΔΙΠ χωρίς να ενημερώνει το ΔΣ του ΣΔΙΠ ; Η διαχείριση του εσωτερικού δικτύου της ΙΠ από τον Δήμο από ποιο πλαίσιο, συμφωνία, ή σύμβαση διέπεται ;

3.  Το μεγάλο κόστος ανά τιμή μονάδας νερού στην ΙΠ αφορά σε μεγάλο ποσοστό το κόστος της άντλησης του, περίπου 40%. Με τις νέες αντλίες που απαιτούν λιγότερη ηλεκτρική ισχύ και ταυτόχρονα αποδίδουν μεγαλύτερη ποσότητα νερού,  τι συνολική μείωση έχετε στους λογαριασμούς ρεύματος (ΔΕΗ) των αντλιοστασίων ;  θα περάσει αυτή στους καταναλωτές της ΙΠ μαζί με τη μείωση από τα λάθη τιμολόγησης της ζώνης του δημοτικού τιμολογίου ; Μια πρώτη εκτίμηση μας είναι ότι η μείωση ανά τιμή μονάδας νερού είναι της τάξης 40%. Συμφωνείτε ότι τα τέλη ύδρευσης είναι ανταποδοτικά ;

4. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι είστε υπέρ του διαλόγου και της συνεργασίας αποδεικνύοντας το στην πράξη, δεν σας παρασύρουν άτυποι αναρμόδιοι σύμβουλοι στις αποφάσεις σας για τον οικισμό της ΙΠ, ότι μέσα από συνθήκες απόλυτης διαφάνειας θα εργαστούμε μαζι για να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα επ΄ ωφελεία των συνεταίρων και κατοίκων του οικισμού, ο οποίος υλοποιήθηκε ως αποτέλεσμα ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΗΣΗΣ ;



ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                          Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


    Κ. ΚΡΑΒΒΑΡΙΤΗΣ                                                               Π. ΠΑΝΤΟΣ