Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

28 Οκτωβρίου 2018


Χρόνια Πολλά και ευχές του ΔΣ & ΕΣ ΣΔΙΠ για την ημέρα,

Δοξολογία, κατάθεση στεφάνων και μαθητική παρέλαση περιέλαβε ο εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου  στις Αφίδνες.

28η Οκτωβρίου 1940: Το τελεσίγραφο που έφερε τον πόλεμο. Οι περισσότερες χώρες συνηθίζουν να γιορτάζουν την λήξη ενός πολέμου, και την έλευση της ειρήνης.



Τί γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου και γιατί; Ποια 28η Οκτωβρίου;

Του Ανδρέα Μακρίδη

Τι ακριβώς γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου και γιατί; Ποιος είναι ο λόγος που όλα τα κράτη της Ευρώπης γιορτάζουν την απελευθέρωσή τους, ενώ εμείς μονάχα την έναρξη του πολέμου; Είναι αυτό μια εθνική ιδιαιτερότητα, ένας αναχρονισμός ή μήπως μια ιστορική ανορθογραφία που θα πρέπει με κάποιον τρόπο να διορθωθεί;

Από την εποχή της απελευθέρωσης και μέχρι σήμερα, ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου έχει πάντα μια πολιτική χροιά. Για του νικητές του Εμφυλίου και επί δεκαετίες, το “Όχι” ξεκινούσε από την περιγραφή ενός ηρωικού Μεταξά και έφτανε μέχρι τη γενναιότητα του Έλληνα στρατιώτη που “πέταξε τους Ιταλούς στη θάλασσα”. Το γεγονός ότι ο Μεταξάς είχε βασανίσει και εξορίσει ακόμα και κορυφαίους πολιτικούς της αστικής παράταξης, έμοιαζε να μην έχει καμία σημασία: το πρωινό της 28ης Οκτωβρίου ήταν απλώς “ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος”, και ο Μουσσολίνι ήταν “ο Ντούτσε”, ή στην καλύτερη περίπτωση, ο “δικτάτορας της Ιταλίας”. Η λέξη “φασισμός” ήταν κρυμμένη στη μέσα τσέπη απ' το σακάκι, πλάι στον καλοδιπλωμένο Τύπο της Αριστεράς.

Μετά τη Χούντα ήρθε η εποχή της μεγάλης και ηχηρής αμφισβήτησης. Για την Αριστερά, παλαιά και νέα, όπως ανδρώθηκε στη χουντική επταετία, “το Όχι το είπε ο Λαός”, ενώ ο Μεταξάς και το Επιτελείο του, “ζητούσαν μόνο λίγες ντουφεκιές για την τιμή των όπλων”. Εάν ακολουθούσε κανείς τον συλλογισμό αυτό μέχρι τέλους, θα κατέληγε στο συμπέρασμα πως ο Έλληνας στρατιώτης το '40, υπήρξε ο πρώτος στην Ιστορία, που νίκησε μαζί με τον αντίπαλο και τους ίδιους του τους αξιωματικούς - και η ελληνική στρατιωτική ιεραρχία, η πρώτη που κέρδισε έναν πόλεμο που ήθελε να χάσει...

Με την καθολική αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης το 1981, νομιμοποιήθηκε και η de facto εισαγωγή της στους σχολικούς εορτασμούς. Μπορεί ο Άρης και ο Σαράφης να απουσίαζαν από τα σχολικά εγχειρίδια, αλλά τα αντάρτικα τραγούδια τους αντηχούσαν στα σχολικά αμφιθέατρα της 28η. Η απέναντι παράταξη δεν είχε τίποτε να αντιπροτείνει, έχοντας ξεχάσει και η ίδια τους δικούς της αγωνιστές Η “εθνική συμφιλίωση” του '89, καθιέρωσε και σχέσεις αβρότητας απέναντι στους παλιούς αντιπάλους, μέχρι που η κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης έφερε στο προσκήνιο την αμφισβήτηση της αμφισβήτησης: Τους ιστορικούς που επισκέπτονταν με νέα ματιά, τα χρονοντούλαπα του παλιού ΓΕΣ και του υπουργείου Τύπου και Πληροφοριών του '50.

Η εποχή της μεγάλης οικονομικής κρίσης και των Μνημονίων, έμελε να φέρει στο προσκήνιο και κάποια ξεχασμένα πολιτικά υποσύνολα: Είναι η σπορά των ηττημένων - όχι του Εμφυλίου αυτή τη φορά, αλλά του 1945: Οι πολιτικοί απόγονοι της 4ης Αυγούστου και της ΕΣΠΟ, οι δημόσιοι υπερασπιστές της Ειδικής Ασφάλειας και των Ταγμάτων Ασφαλείας, με τις όποιες εσωτερικές διαφοροποιήσεις τους.

Ξεκινάμε λοιπόν απ' το σημείο μηδέν; Όχι ακριβώς. Αφού η γειτνίαση με τον μεταξικό ολοκληρωτισμό δεν μπορεί να αποφευχθεί στο πλαίσιο του εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου, πολλοί πλέον προτείνουν την σταδιακή αντικατάστασή του, με μια γιορτή της απελευθέρωσης. Μια γιορτή που θα ερχόταν να συναντήσει τις αντίστοιχες εκδηλώσεις των άλλων ευρωπαϊκών λαών, ενσωματώνοντας και την αντιφασιστική παρακαταθήκη της Εθνικής Αντίστασης, για να χειροκροτήσει τελικά, όχι απλώς την απελευθέρωση της πατρίδας μας, αλλά και την απαλλαγή της Ευρώπης απ' τον χιτλερικό εφιάλτη.

Η προσέγγιση αυτή, δεν είναι χωρίς ενδιαφέρον. Απέχει πολύ ωστόσο απ' το να αποτελεί πανάκεια. Κι οι λόγοι είναι περισσότεροι από ένας.

Έχουμε κουραστεί στη χώρα μας να επαναλαμβάνουμε ότι “η Ευρώπη αυτή δεν είναι η Ευρώπη που ονειρευόμαστε, η Ευρώπη του Ντε Γκωλ, του Σουμάν και του Αντενάουερ”. Η ρήση αυτή, ήταν και παραμένει εν πολλοίς, ένας τρόπος για να διατηρούμε ακέραιη την φαντασίωση, ότι παραμένουμε ως λαός πιστοί στα “ευρωπαϊκά ιδεώδη” σε πείσμα των καιρών. Αν όμως τα ιδεώδη αυτά ήταν ποτέ ζωντανά, πρωτίστως θα έπρεπε να αφορούν τους λαούς και τα κράτη που τα προέβαλαν, και όχι εμάς που τα εισαγάγαμε.

Την ίδια ώρα που η Ελλάδα θυμάται τον Ντε Γκάσπερι, τον Μπραντ, τον Κράισκι, ή έστω τον Γκένσερ και τον Μιτεράν, στις χώρες της Βαλτικής οι συνεργάτες των χιτλερικών ανακηρύσσονται εθνικοί ήρωες, η Ευρώπη υψώνει τείχη για τους πρόσφυγες που εν πολλοίς κι η ίδια δημιούργησε, στην Αυστρία η ακροδεξιά χτυπά την πόρτα της Προεδρίας, στην Ουγγαρία ένα ανοιχτά ρατσιστικό κόμμα συγκεντρώνει το ένα πέμπτο των ψήφων. Η ακροδεξιά αναμένεται να κρίνει το αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών στην Γερμανία, ενώ στη Γαλλία, μια πιο ήπια εκδοχή της διεκδικεί την πρωτοκαθεδρία στην πολιτική της ζωή.

Την ίδια ώρα που η Ελλάδα στρέφεται προς την Ευρώπη για έναν νέο εορτασμό σε ένα πλαίσιο πανευρωπαϊκό, δεν αποκλείεται η Ευρώπη να χρειάζεται να στραφεί προς την Ελλάδα. Κι αυτό είναι κάτι που κανείς δεν δείχνει έτοιμος να διαχειριστεί.

Αν πάλι οι ευρωπαϊκές χώρες εορτάζουν την λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την νίκη των Συμμάχων, αντί για την έναρξη των αγώνων τους ενάντια στη χιτλερική λαίλαπα, αυτό πρωτίστως οφείλεται στο γεγονός ότι οι περισσότερες απ' αυτές, είτε δεν μπόρεσαν, είτε δεν θέλησαν να προβάλουν σοβαρή αντίσταση ενάντια στον προελαύνοντα κατακτητή τους. Με εξαίρεση την Βρετανία, την Σοβιετική Ένωση και την Νορβηγία, οι δυνάμεις του Άξονα δεν δυσκολεύτηκαν να κατακτήσουν τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες – κι ακόμα και η μαρτυρική Πολωνία που αντιστάθηκε επί έναν μήνα, δεν είχε διστάσει προηγουμένως, το 1938, να καρπωθεί και ένα τμήμα της Τσεχοσλοβακίας στο πλαίσιο της Συμφωνίας του Μονάχου, που αναγνωρίζεται σαν δώρο προς τον Χίτλερ. Η τιμή που οφείλεται στην Ελλάδα, έγκειται ακριβώς στο γεγονός ότι υπήρξε απ' τις ελάχιστες χώρες που υπερασπίστηκε το έδαφός της επί επτά μήνες (συμπεριλαμβανόμενης και της Μάχης της Κρήτης), με πάνω από 13000 νεκρούς και 62000 τραυματίες, μόνη της με την βοήθεια ελάχιστων Βρετανών στρατιωτών κι εθελοντών από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, και αναμένοντας μάλιστα εισβολή από τρία διαφορετικά μέτωπα.

Υπάρχει ωστόσο και μια άλλη πτυχή, πιθανόν και η σοβαρότερη. Ο εορτασμός της νίκης, μοιάζει με εορτασμό υπό όρους – μία χαρά που ενσωματώνει τη βεβαιότητα του κεκτημένου. Η θύμηση όμως του “Όχι”, ενέχει την υπερηφάνεια για έναν αγώνα που δόθηκε χωρίς βεβαιότητα, αν όχι και με την πρόβλεψη των ρεαλιστών, ότι η μικρή Ελλάδα θα λύγιζε στην προσπάθεια. Εάν υπήρξε διαφορά, ανάμεσα στο αγωνιώδες ερώτημα του Μεταξά στον Γκράτσι, “ώστε λοιπόν έχουμε πόλεμο;” και στο “Όχι” του ελληνικού λαού απ' το Καλπάκι και τα Οχυρά ως την Κρήτη, η διαφορά ήταν ακριβώς αυτή: Ο Μεταξάς, ο Γεώργιος, ο Μπάκος, ο Παπάγος, ο Πλαστήρας, προδίκαζαν την έκβαση της μάχης και πρότειναν τις συμμαχίες ανάλογα. Για τον λαό μας, δεν υπήρξε δίλημμα.

Η 28η Οκτωβρίου δεν καθιερώθηκε με βασιλικό ή προεδρικό διάταγμα. Καθιερώθηκε ως γιορτή, την πρώτη επέτειό της τον Οκτώβριο του '41, με την κατάθεση λουλουδιών στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, στ' άγαλμα του Φεραίου, του Σολωμού, του Μπάυρον και του Βαλαωρίτη, στ' άγαλμα του Κολοκοτρώνη και του Παύλου Μελά. Με τις αυθόρμητες διαδηλώσεις που χτύπησαν οι Ιταλοί καραμπινιέροι, με ηχηρές αποδοκιμασίες των δωσιλόγων. Και η επέτειος τιμήθηκε απ' όλες τις οργανώσεις της Εθνικής Αντίστασης, με προκηρύξεις, παράνομες συγκεντρώσεις, αναζωπύρωση της νεολαίας.

Γιορτάζανε το “Όχι” οι Έλληνες αγωνιστές; Γιορτάζανε το “Όχι”, το σύνθημα για “Αέρα”, την Κορυτσά - την πρώτη πόλη που αποσπάστηκε, έστω για λίγο, απ' τα νύχια του Εχθρού σε όλη την Ευρώπη. Την ελευθερία που κατέκτησε ο ελληνικός Τύπος την 28η Οκτωβρίου του '40, να διαπομπεύει τον Μουσολίνι και την απάνθρωπη ιδεολογία του. Το διάγγελμα που αναγκάστηκε να εκφωνήσει ο ίδιος ο θαυμαστής του φασισμού, ο Ιωάννης Μεταξάς την 22α Νοεμβρίου του 1940, δηλώνοντας ότι “ο φασισμός δεν είναι δυνατόν να ανεχθή ποτέ εις τους κόλπους του ανθρώπους αγωνιζόμενους δια τα μεγάλα και υψηλά ιδανικά”.

Μας ενδιαφέρει η κληρονομιά αυτή; Ή μήπως λυγίζοντας απ' το βάρος μιας αδυσώπητης σχετικότητας, είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε, ακόμα και τη δουλεία μας με ανταλλάγματα;
Η 28η Οκτωβρίου, δεν υπήρξε μονάχα μια πολεμική κινητοποίηση. Ήταν και ένα “γράμμα απ' το μέτωπο” - ένα μήνυμα ανεκπλήρωτο ως τις μέρες μας, που μονάχα η ποιητική πέννα του Άγγελου Σικελιανού μπόρεσε να περιγράψει.

“Και μήπως
θαρρείς που εδώ ψηλά κρατούμε αχνάρια
φτωχά του χρόνου, ή γνοιάστηκε η ψυχή μας
αν θε να λιώσουν κάποτε τα χιόνια

αν είναι να γυρίσουμε στην ίδια
που ξέραμε άνοιξη;”
“Είστ' έτοιμοι ή δεν είστε να τη δεχτείτε τέτοιαν άνοιξη” ρωτάει τον Έλληνα ο στρατιώτης.
“ Ίσως,
να πεις μπορεί, την περιμένουν κάποιοι
τέτοια που λέω, βγαλμένη απ' το καμίνι
της μάχης, απ' τις μάχες πυρωμένη
σάμπως χαλκό αναμμένο, με τη ζώνη
πολεμικά ζωσμένη, με τα μάτια
σα φλόγα, και στα χείλη της απάνω
του λαού τη γλώσσα, απόκριση ζητώντας
στην ίδια γλώσσα απ' όλους σας...
Έτσι ίσως,
μ' αποκριθείς, την περιμένουν κάποιοι...”
Μα οι άλλοι;
“...Ακόμα είναι πολλοί αυτού κάτω;
Αυτοί, που στο ζεστό τους το κρεβάτι
τρεμολογάν να ονειρευτούν το χιόνι,
μα απ' τα παχιά τα στρώματά τους ξάφνου
πετιώνται από βρυκόλακες, να μπούνε
στον ψεύτικό τους τάφο, να γλιτώσουν
μιαν έρμη ζωή που οι ίδιοι ορίζοντές της
πλατύτεροι απ' τον τάφο αυτό δεν είναι;
Αυτοί, που τρέμουν του λαού τη γλώσσα
σαν άκουσμα σειρήνας;
Πες μου, φίλε...
Αλλ' όχι... αλλ' όχι... Τι θα πεις, το ξέρω!
“...Πνέμα γυμνό! Ευωδιά σπαθιού πλυμένου
μες στ' άχαρο αίμα των εχτρώνε! Νίκη,
νίκη στα σκιάχτρα απ' άκρη σ' άκρη...Τρόμος
ναι, τρόμος στα φαντάσματα!
Η Ελλάδα
θε να γυρίσει να βρει την Ελλάδα!”

Φίλε χαίρε!”



Στις εορταστικές εκδηλώσεις τον Συνεταιρισμό ΔΙΠ, εκπροσώπησε ο Γραμματέας του ΔΣ  Παναγιώτης Α. Πάντος 

Κοπή Δέντρων: Ελληνική Νομοθεσία


(Επειδή πολλοί μας ρωτούν για την ισχύουσα νομοθεσία και την απαιτούμενη διαδικασία προκειμένου να εγκριθεί η κοπή ενός δέντρου)
Για κοπή δέντρων, τα οποία βρίσκονται σε εγκεκριμένα ρυμοτομικά σχέδια ή ΖΟΕ (Ζώνες Οικιστικού Ελέγχου), που δεν προστατεύονται από τις διατάξεις για την προστασία των δασών και των δασικών εκτάσεων (μεταξύ όλων των άλλων):
Άρθρο 40 παρ 2 του ν. 1337/83 (ΦΕΚ 33/Α/14-3-83) για δέντρα τα οποία βρίσκονται σε εγκεκριμένα ρυμοτομικά σχέδια ή ΖΟΕ, που δεν προστατεύονται από τις διατάξεις για την προστασία των δασών και των δασικών εκτάσεων, απαιτείται έκδοση άδειας από την οικεία πολεοδομική αρχή. Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο, η κοπή των δέντρων χωρίς την προβλεπόμενη οικοδομική άδεια τιμωρείται με τις κυρώσεις που προβλέπονται από το άρθρο 458 του Ποινικού Κώδικα!
Άρθρο 29 παρ. 2ζ του ν. 4495/2017 , σύμφωνα με το οποίο, απαιτείται έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας για την κοπή δέντρων μέσα σε εγκεκριμένα ρυμοτομικά σχέδια ή ΖΟΕ, καθώς και σε οικισμούς προϋφιστάμενους του ν.δ. 17/7/1923 (Α 223) και οικισμούς οριοθετημένους με το από 24.5.1985. Ειδικά για την κοπή δέντρων σε κοινόχρηστο χώρο πόλης ή οικισμού,
Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας χορηγείται ύστερα από αίτηση, η οποία συνοδεύεται από τεχνική έκθεση του αρμόδιου γεωτεχνικού επιστήμονα και της αρμόδιας υπηρεσίας του οικείου δήμου και σχετική απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Δήμου, με την επιφύλαξη των διατάξεων της δασικής νομοθεσίας.
Για κοπή δέντρων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Δασικής Υπηρεσίας, οπότε, για την κοπή τους απαιτείται σχετική άδεια από το αρμόδιο δασαρχείο:
Νόμος 4280/2014 (ΦΕΚ 159/Α/8-8-14):
Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 32 (που αντικατέστησε το άρθρο 3 παρ. 4 του νόμου 998/79 περί προστασίας δασών και δασικών εκτάσεων), "..στις διατάξεις του νόμου αυτού υπάγονται και τα εντός των πόλεων και των οικιστικών περιοχών πάρκα και άλση, το περιαστικό πράσινο, οι κηρυγμένες δασωτέες και αναδασωτέες εκτάσεις. Στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας υπάγονται και τμήματα πάρκου ή άλσους, τα οποία φέρουν μη δασική βλάστηση συνδέονται όμως οργανικά με το σύνολο του πάρκου ή άλσους, υπό την έννοια ότι συμβάλλουν στη διατήρηση της φυσικής ισορροπίας του συνόλου".

Περισσότερα: http://kipi.gr/?p=3161

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Αναταράξεις...!!!



Δυστυχώς, λόγω ανειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων (είναι πιο σημαντικό να ασχολείται κάποιος με το τί λέει και κάνει ο Τραμπ, ο Πούτιν ή ο Ερντογάν και με το σε πόσο καιρό θα ξεκινήσει ο τρίτος παγκόσμιος) και απουσίας μου από την Αθήνα, δεν μου δόθηκε έγκαιρα η ευκαιρία να παρακολουθήσω και να απαντήσω σε αυτά που συνέβησαν στο γκρουπ την τελευταία εβδομάδα.
Δημιουργήθηκε μια ατμόσφαιρα αντιπαράθεσης και έντονων διαξιφισμών μεταξύ κατοίκων της περιοχής μας, με αφορμή την αυτονόητη δικαστική διεκδίκηση των καθυστερούμενων εισφορών των συνεταίρων. Γράφτηκαν διάφορα σοβαρά και ασόβαρα με κατάληξη τον περιορισμό και το μπλοκάρισμα κάποιων μελών από τον σχολιασμό.
Προσωπικώς είμαι αντίθετη σε μπλοκάρισμα ή περιορισμό, εκτός εάν ο σχολιαστής βωμολοχεί ή προσβάλλει την τιμή και την υπόληψη άλλων μελών. Είναι αυτονόητο ότι σε μια δημοκρατία πρέπει να εκφράζονται και να ακούγονται όλες οι απόψεις. Δυστυχώς, όμως, για κάποιους δημοκρατία είναι η παραβίαση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των υπολοίπων. Κατά συνέπεια, τοποθετήσεις τύπου "Ποιος νομίζεις ότι είσαι;", προσπάθεια διαστρέβλωσης της πραγματικότητας με το προπέτασμα της ειδίκευσης και άσκηση μικροπολιτικής με προφανείς επιδιώξεις αφού κάποιοι έχουν "λερωμένη τη φωλίτσα τους", εκθέτουν τους ίδιους και μηδέ τους αποδέκτες των σχολίων τους. Γι'αυτόν τον λόγο, επανέφερα όλα τα σβησμένα σχόλια για να γίνει καταφανές σε όλους το παιχνίδι που παίζουν ορισμένοι.
Θεωρώ απαράδεκτο έως ανεπίτρεπτο, να γίνονται σχολιασμοί αυτού του επιπέδου στο συγκεκριμένο γκρουπ που είναι ανοιχτό σε φορείς της περιοχής και να ντροπιάζεται κατ'αυτόν τον τρόπο ολόκληρη η κοινότητα χάριν μιας μειοψηφίας που της αρέσει να υποβιβάζει συστηματικά το επίπεδο του διαλόγου.
Εν κατακλείδι, όσοι έχετε αποφοιτήσει από την Ανωτάτη Ξεκατινιαστική μπορείτε χαλαρά να επιδεικνύετε τις ικανότητες και τις γνώσεις σας στο άλλο γκρουπ που αφορά αυστηρά στους κατοίκους της Ιπποκρατείου και όχι σε αυτό προκειμένου να δημιουργήσετε εντυπώσεις με ψεύδη και ανακρίβειες.
Τέλος, για όσους δεν έχει τύχει να διαβάσουν τα συμβόλαια αγοραπωλησίας που υπέγραψαν - και φαίνεται ότι είναι αρκετοί - γιατί πρέπει την υπογραφή μας και μερικά άλλα πράγματα να προσέχουμε που τα βάζουμε, επισυνάπτω την σελίδα του δικού μου συμβολαίου όπου αναφέρονται ρητώς οι υποχρεώσεις μου ως ιδιοκτήτριας οικοπέδου στην Αγία Τριάδα Αφιδνών.
Σχετικά με τον ΣΔΙΠ, θα επανέλθω σύντομα με άλλο ποστ απολύτως εμπεριστατωμένο. Προς το παρόν, μπορείτε να μελετήσετε τις αναρτήσεις του Γραμματέα και του Ταμία του Συνεταιρισμού οι οποίες ερμηνεύουν άριστα το καθεστώς, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας ως ιδιοκτητών/συνεταίρων.
ΥΓ.: Δεν θα διαγράψω κανέναν. Ξεκατινιαστείτε ελεύθερα. Θα πάρετε την ανάλογη απάντηση.

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

COSMOTE – Εκδήλωση ενδιαφέροντος



Σε συνέχεια των εργασιών αναβάθμισης της τηλεπικοινωνιακής υποδομής του ΟΤΕ στην Ιπποκράτειο Πολιτεία, η ομάδα αρμόδια για την μελέτη του ακραίου δικτύου μας ζήτησε σε συνάντηση την διερεύνηση και καταγραφή των δυνητικών συνδρομητών οι οποίοι επιθυμούν την ένταξη τους στις νέες ευρυζωνικές υπηρεσίες.  

Οι υπηρεσίες αυτές θα αφορούν συνδέσεις είτε μέσω οπτικής ίνας είτε μέσω ασύρματης ζεύξης υψηλών ταχυτήτων όπως έχει αναφερθεί σχετικά.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ δέσμευση αγοράς υπηρεσίας από τον ΟΤΕ, αλλά είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την σωστή διαστασιοποίηση της τεχνικής λύσης και υλοποίησης η οποία λαμβάνει υπόψη τις σχετικές τοπικές πυκνώσεις κατοικιών στην περιοχή.

Όσοι από τους κατοίκους επιθυμούν να δηλώσουν ενδιαφέρον μπορούν να συμπληρώσουν την σχετική φόρμα.  ΠΡΟΣΟΧΗ δεν είναι απαραίτητο να ξαναδηλώσουν όσοι έχουν ήδη δηλώσει ενδιαφέρον στην προηγούμενη λίστα για υπαγωγή στην σύνδεση μέσω οπτικής ίνας.  Τα στοιχεία τους έχουν ήδη διαβιβαστεί στον ΟΤΕ και αποτελούν ήδη αντικείμενο της μελέτης.

Για την επίσπευση των διαδικασιών παρακαλείστε για την συμπλήρωση της σχετικής φόρμας έως τις 15 Οκτωβρίου 2018.  O αριθμός Οικοδομικού τετραγώνου, και αριθμός οικοπέδου, αναγράφονται στο συμβόλαιο αγοράς. Εναλλακτικά επικοινωνήστε με τα γραφεία του συνεταιρισμού.