Στα διατάγματα έγκρισης του Ρυμοτομικού Σχεδίου του Ο.Σ. Διεθνής Ιπποκράτειος Πολιτεία στην ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΑΦΙΔΝΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΦΕΚ 482/Δ/25-11-1977), της εφαρμογής του Ρυμοτομικού Σχεδίου (ΦΕΚ406/Δ/31-7-1979) και συγκεκριμένα στα συνοδευτικά διαγράμματα εμφανίζεται ένα εκτεταμένο δίκτυο οδών το οποίο δεν έχει υλοποιηθεί στο έδαφος σε μεγάλο ποσοστό. Υπογραμμίζεται ότι σε κανένα σχέδιο δεν υπάρχει ο χαρακτηρισμός οδού ως πεζοδρόμου.
Η αιτιολογία που αναπτύχθηκε σε συνεδρίαση
του Κοινοτικού Συμβουλίου Αφιδνών τον Ιανουάριο 2013 είναι ότι, επειδή πρόκειται για πεζόδρομους, δεν
προβλέπεται να υλοποιηθούν διότι δεν είναι υποχρεωτικό έργο υποδομής, δηλαδή με αλλά λόγια τους «βαφτίσαμε» εκ των υστέρων γιατί έτσι σήμερα μας συμφέρει !!! Ο ισχυρισμός αυτός αναπτύσσεται στο σχετικό video σημείο 28’ 16’’ (απολαύστε το...)
Ενδεικτικά και μόνο αναφέρεται ότι στα Ο.Τ. 48, 49, 50 (ιδιοκτησία
τίνος ; !!!) οι «πεζόδρομοι» είναι επιλεκτικά διανοιγμένοι και διαμορφωμένοι ως δρόμοι κατά
την κοινή άποψη
σωστά σε εφαρμογή των σχεδίων, όπως και
μεταξύ των Ο.Τ. 51, 54 της ΙΠ αλλά
τα ερωτήματα είναι με ποίου έξοδα ; γιατί μόνο αυτές επιλεκτικά οι διανοίξεις και οι κατασκευές ;
Παρόμοιες εργασίες και στα ΟΤ 59, 60, 61, 62, 63, 64 και 65 όπου μάλιστα στο ΟΤ 63 έχει «δημιουργηθεί» και 4 οικόπεδο κατοικίας (πότε και ποιοι οι διαδοχικοί ιδιοκτήτες του;) αντί 3 που δείχνει ο χάρτης της ΙΠ !!!
Το ΟΤ 63 με 4 οικόπεδα κατοικίας στο έδαφος και με αλλαγή της χάραξης της οδού Κράτσα στο σημείο αυτό με κατεστραμμένη την ασφαλτική επικάλυψη... (φωτο Google Earth 2013)
Το ίδιο σημείο της οδού Κράτσα με νέα χάραξη και επισκευασμένη την ασφαλτική επικάλυψη την περασμένη άνοιξη 2017, από άγνωστο εργολάβο και άγνωστο χρηματοδότη ...!!! (φωτο Google Earth 2017)
Όμως οι ίδιοι άνθρωποι οι οποίοι διοίκησαν επί δεκαετίες τον ΣΔΙΠ επιχειρούν
μέχρι σήμερα μέσω του ΣΧΟΟΑΠ Αφιδνών να «βολέψουν» και τη μη ολοκλήρωση των έργων
υποδομής στην Ιπποκράτειο Πολιτεία ενώ οι ίδιοι κατά τη διοίκηση τους ποτέ δεν εφάρμοσαν τους όψιμους ισχυρισμούς τους που έχουν σαν κίνητρα «περιβαλλοντικές ευαισθησίες».
Είναι βέβαια πλέον γνωστό, ότι
υπεύθυνος για την ολοκλήρωση των έργων υποδομής είναι ο ΣΔΙΠ .
Το σημερινό
ΔΣ έχει τοποθετηθεί για αυτές τις μεθοδευμένες
παρεμβάσεις στο σχέδιο πόλης των 7.500 στρεμμάτων της ΙΠ σε μια ΣΥΝΟΛΙΚΗ έκταση 34.000 στρεμμάτων της Κοινότητας
Αφιδνών στο πλαίσιο της διαβούλευσης του ΣΧΟΟΑΠ Αφιδνών και των έργων υποδομής στην Ιπποκράτειο Πολιτεία.
Οι αποκαλύψεις του κόστους κατασκευής των έργων
υποδομής που υπολείπονται στον οικισμό στην επόμενη Γενική Συνέλευση του
ΣΔΙΠ, αποτελεί μια ακόμη αιτία αμφισβήτησης
των σημερινών αιρετών ΔΣ & ΕΣ, της διάδοσης φημών περί του «ανυπόστατου» και
του «κλεισίματος» του ΣΔΙΠ...!!!
Για τα αναφερόμενα στη τελευταία παράγραφο θα επανέλθουμε άμεσα για
την ενημέρωση σας, μείνετε συντονισμένοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου