Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Δήμαρχος Δ. Στεργίου, προτεραιότητα οι ανθρώπινες ζωές στην πυροπροστασία -πυρασφάλεια των Αφιδνών...!!!



Ο Δήμαρχος Πεντέλης κ. Δημήτριος Στεργίου-Καψάλης μετά από πρόσκληση του Συνεταιρισμού «Διεθνής Ιπποκράτειος Πολιτεία», παραβρέθηκε την Κυριακή της Αποκριάς 10 Μαρτίου 2019, σε σύσκεψη με θέμα: "Συντονισμός ενεργειών για την πυροπροστασία και τον καθαρισμό του κτήματος Αγίας Τριάδας των Αφιδνών"

H τοποθέτηση του, με τη γνώση και την μακρόχρονη εμπειρία του ως αυτοδιοικητικού και ως αξιωματικού του ΕΣ,

«… ως Δήμαρχος έχω γίνει και εγώ πυροσβέστης, θα σας πω ότι, δεν ελέγχονται τα επίγεια τμήματα στο Πεδίο των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς. Γιατί και οι συνθήκες είναι τέτοια. Και όπως θα είδατε και οι επικοινωνίες μας δεν είναι οι καλύτερες.

Από ότι ήταν και από αυτά που έβγαλε το πόρισμα.

Θέλω λοιπόν να πω ότι το Κέντρο Επιχειρήσεων δεν ξέρω που το έχετε ως Δήμος Προφανώς ο Δήμος θα το ξέρει,  ένα Κέντρο Επιχειρήσεων σκληρό, σκληρό σε επίπεδο Δήμου, σκληρό Κέντρο Επιχειρήσεων που να λέει να τα νύχια μου, να το κεφάλι μου… Εγώ το ξύνω με αυτά μου τα νύχια και αυτό το Κέντρο Επιχειρήσεων να διευθύνετε, εγώ το διευθύνω προσωπικά Δήμαρχε είναι δικιά σου άποψη το πως θα το κάνεις  και νομίζω ότι, είναι το καλύτερο,  το καλύτερο το Κέντρο Επιχειρήσεων, το οποίο Κέντρο Επιχειρήσεων έχει δύο διαδρομές μία διαδρομή είναι η διαδρομή από τα πυροφυλάκια προς το κέντρο η οποία δίνει το έναυσμα και η δεύτερη είναι τα αυτοκίνητα διεσπαρμένα με δείκτη 4 μέσα στο δάσος,

Στη διαδικασία αυτή υπάρχει και ένα άλλο σύστημα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιεί το GPS και μπορεί ανά πάσα στιγμή στο Κέντρο Επιχειρήσεων και στην οθόνη του να ισχύει ότι  ισχύει το Απόλλων στα στενά της Μυκάλης, δηλαδή να μπορείς να έχεις και τη θέση του πυροσβεστικού,  για να μη σε κοροϊδεύει ο εργαζόμενος ή ο εθελοντής ο οποίος λέει  «Άντε τώρα πάω λίγο πιο πέρα λίγο πιο κοντά»,  είναι «μαρτυριάρικο»  αυτό και αυτό το λόγο όλοι ΤΕΤΡΑ, το  ΤΕΤΡΑ  είναι ένα σύστημα που εμάς τουλάχιστον μας βοήθησε και μας βοηθάει και μας βοήθησε και τώρα καταλυτικά,  διότι όταν ρώτησα που ήταν το Κέντρο Επιχειρήσεων και πώς ελέγχονταν τα τμήματα πρόληψης που κάνουν και όλη τη δουλειά κοίταζε ο ένας στον άλλον …»

Απευθυνόμενος στον Δήμαρχο Θωμά Ρούσση (ο διάλογος που τα λέει όλα…)

«Εγώ ειλικρινά δεν θα θελα να ήμουν στη θέση σου,  και  σου το λέω (παρεμβαση Δήμαρχου Θωμά Ρούσση «αν τα κάνουμε όλα αυτά θα το σώσουμε» ) ΟΧΙ αλλά, αλλά θα είμαστε σε μία φάση, που  δεν θα πάμε,  αν μου επιτρέπετε να ολοκληρώσω, θα το κάνουμε σε μία τέτοια φάση η οποία, η οποία,  προσέχτε όταν πηγαίναμε παλιά να σβήσουμε φωτιά, λέγαμε φωτιά, ιδιοκτησία και δεν σκεφτόμαστε ποτέ ο άνθρωπος…»

Το ΜΑΤΙ έδωσε άλλο μήνυμα

«Το ΜΑΤΙ έδωσε άλλο μήνυμα, δεν υπάρχει φωτιά, το πρώτο που κοιτάμε  είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ,  ΑΝΘΡΩΠΟΣ, δηλαδή εδώ μέσα το πρώτο που πρέπει να δείτε είναι πώς γλιτώνουν τα σπίτια, γύρω, γύρω, οι φωλιές όπου είναι εντός σχεδίου περιοχές,  να καθαριστούν απόλυτα,  διότι και μεταξύ μας τον παρακαλάς τον άλλον που μένει Αθήνα και έχει το οικόπεδο εδώ, έλα καθάριστο, και σου λέει μα, μου… , βγάζεις εσείς εδώ,  εγώ  βγάζω εγώ 40 τόνους κλαριά την ημέρα, απορώ που τα θρυμματίζεται, εγώ για να τα θρυμματίσω πληρώνω 2.500 ευρώ την ημέρα να έρθει η μηχανή από την Ιταλία, πρέπει λοιπόν να απαιτήσουμε από αυτό το έξυπνο κράτος,

γιατί τώρα όποιος λέει  φωτιά, λέει ο δήμαρχος μωρέ αυτός φταίει,

Εγώ φταίω για όλα, φταίω για όλα αλλά ήμουνα μόνος μου στη Ντάου,  το πυροσβεστικό ήρθε μετά  20 λεπτά και τώρα πάει κατηγορούμενος,  και λέει γιατί πάω κατηγορούμενος «Γιατί ρε μάγκα μου»  ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ, δεν έπρεπε να είσαι σε διακοπές,  δεν μπορεί να είναι καλοκαίρι και να λέει,  δήμαρχος,  πυροσβέστης, αστυνόμος πάω διακοπές…»

ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ…!!!

« Τι λες ρε παιδί μου, σε αυτήν τη διαδικασία, εγώ θα σας δώσω το μήνυμα,  είστε μόνοι σας, ο δήμος και εσείς,  καταλάβετε το, πιάστε μία, μία οικοδομή,  φτιαχτέ τη καθαρίστε τη φτιαχτέ τη  για να αντιμετωπίσει φωτιά,  δέστε τα νύχια σας,  πόσο μακριά είναι,  κάντε τα παρατηρητήρια, κάντε τα πυροφυλάκια,  βάλτε επιφυλακή όλους μέσα στο δάσος εγώ ήδη έκανα προχθές το πρώτο ΣΤΟ,  ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ και δεν ήρθε Περιφέρεια, και της λέω, καλά να πάθετε, είναι δυνατόν να κάνουμε ΣΤΟ (Συντονιστικό Τοπικό Όργανο)

γιατί φέτος το καλοκαίρι θα είναι σκληρό και θα έχει και ένα κακό, ότι θα έχει εμάς διαλυμένους σαν αυτοδιοίκηση.

 Αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό,  άλλος δεν θα έχει εκλεγεί και θα λέει πάω διακοπές, άλλος θα βριζει τον άλλον γιατί δεν έχει αυτοδυναμία, δηλαδή είναι μπάχαλο το αυτοδιοικητικό φέτος και θα πρέπει να κοιτάμε στα μάτια τους πολίτες και να τους λέμε ότι ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΦΕΤΟΣ Η ΧΡΟΝΙΑ ΊΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ και εμείς δυστυχώς για μας δεν βλέπουμε αυτό,

εύχομαι να το βλέπετε (το δάσος της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ) για πολλά χρόνια…

Σας ευχαριστώ »

Η ηχογραφημένη τοποθέτηση του Δημάρχου Πεντέλης Δημήτρη Στεργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου